Z6_PPGAHG80095LC0QTIFSJ1VAH12
Z7_PPGAHG80095LC0QTIFSJ1VAH90
Navigation
Z7_PPGAHG80095LC0QTIFSJ1VAH92
Web Content Viewer
Административно обслужване
Дата на публикуване:
18.08.2020
Последна актуализация:
04.01.2022
Административното обслужване в Община Стражица се осъществява при спазване на принципите, установени в Административнопроцесуалния кодекс, Закона за администрацията, Наредбата за административно обслужване, Наредбата за обмена на документи в администрацията, Наредбата за Административния регистър, Хартата на клиента в Община Стражица:
- равен достъп до административните услуги и до информация за административното обслужване в Община Стражица;
- осигуряване на пълна информация за актовете, административните услуги и действията, издавани и/или извършвани при осъществяване на административното обслужване;
- прилагане на установени стандарти за качество на административното обслужване;
- координираност и взаимодействие с всички страни, заинтересувани от подобряване на административното обслужване;
- периодично проучване, измерване и управление на удовлетвореността на потребителите;
- осигуряване на различни форми и начини за заявяване на административни услуги – посещение на място, поща, електронна поща, телефон за предоставяне на информация, интернет;
- служебно събиране на информация;
- осигуряване на различни начини на плащане на дължимите такси или цени на услугите по банков и/или електронен път, с платежна карта и/или в брой.
Административното обслужване в Община Стражица се осъществява чрез:
- Център за административно обслужване (ЦАО), находящ се на адрес: гр. Стражица, ул. „Дончо Узунов“ № 5.
- Кметства и населени места с административно обслужване от кметски наместник.
- Общата организация по обслужване на потребителите на административни услуги в Община Стражица се осъществява чрез служителите в Центъра за административно обслужване.
Работно време: от 8:30 до 17:00 часа
Почивни дни: събота и неделя